< Home

3, 30, 300 nej nej nej 3000 soldater!

Men oooojjj vad jag inte har hunnit med er dar hemma i kylan. Givetvis ska jag ge er nagot ni kan varma er med.
Sara och jag fick antligen oppna upp den stora planboken och den holl sig vidoppen i ca 15timmar.
Staden Kuala Lumpur har val inget annat an direkt shopping (speciellt for oss som kommer fran djungeln in i civilisation och massa klader).
Vi hade noll koll pa vilket boende vi skulle ha i KL sa det blev att haffa forsta blekfis.. det var en amerikanare som
tog oss med till sitt boende. Ett kanon hostell med gratis nat (men dar han vi inte sitta.. :)
Efter alla vara timmar runt stadens shoppingcenter sa tog vi helkroppsmassage. Behovligt!
Under dagen hade ett mystiskt sammantraffande skett. Med ogon at alla hall gar ingen saker nar Emelie spanar.
Resultatet blev ett dussin grabbar/man i samma frisyr. Forvirrande men inte helt oforklarligt nar vi senare fick veta att US NAVY & MARINE hade lagt till i hamnen i KL och dom vandrande frisyrerna fick nu en forklaring.
Men shit.. nu holl jag pa att glomma att beratta antalet man som intog pubbarna och gatorna i KL - ca 3000 stycken! Det ar inte ett fortidigt aprilskamt!
HALLELULEJA!

Efter en helgalen kvall med ett smakprov av dom 3000 mannen och alldeles for mycket alkohol sa var det dags att ta sig till Bali.
Vad har vi nu att saga om bali sa har langt?
Home Sweet Home!
Bali har allt.. shoppingen (helt galen) , kanslan, surfarna, snygga manniskor , bra nattklubbar och ett hav som alltid star redo om du vill satsa nagra delar av din kropp for att komma upp pa bradan.
(Ida visade lite, eftersom hon haft lektioner, och jag kom faktiskt upp pa vagen som jag fick tag i. Jag stog upp! Heeeeeeey , bra gjort va? Tack Ida for hjalpen!
Bor jag saga att vi tappade en fena nar vi "surf...plaskade" i vattnet)
Nagot som jag har vantat pa ar att fa traffa Nea och Ida.. sagt och gjort det ar harliga vibbar i luften och energin flodar. Det ar inte bara norskaspraket som aterupptas utan det ar Mia och Klara uttryck som spottas ut lika ofta som tuggtobak. Det ar en sak jag vill saga till er tjejer - Det var lite tid vi hade men som vi spenderade den! KVALITE!!!!!! ♥

Om man skulle ta att ga ur internet och strosa bort till rummet nu. Det kommer bli fruktansvart mycket kort fran Bali. Det finns material om man sager sa.
Skulle det vara sa att jag inte kommer hem i juni ,som jag skulle ,sa finns jag formodligen pa Kuta Beach, tillbakalutad mot en palm i det 34'C vadret och lyssnar pa surfsnubbarna (locals) nar dom spelar gitarr och sjunger samtidigt som en tredje snubbe sitter med en fanta flaska i handen och har en sked som han gor "drag" ljud med.
Detta ar paradiset i mitt liv!

" Ikke lure pa nae ikveld, ikke gor de. Ta de med ro"
Fyllepackets alltid aterkommande kommentar under partydagarna vi hade tillsammans.

Kvallens viktigaste fraga gar till Idag - Hur mycket vagde vaskan?

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0