< Home

Hoppla Palle


Idag aterupptog jag mitt advancecert. Deep dive 30mt - check!
Sara och jag kande for att ta oss med cyklar runt on men Emelie hade fatt en annu battre ide.. Rida hast runt on.
JAA!
Vi kollade vara chanser och dom stackars pallarna var inte riktigt i det ridvanliga skick vi hoppats pa.
Eller inte min ialla fall som hette Woodie. Att stegra sig med en svensk flicksnarta pa utan nagra som helst
skor eller hjalm ar skit kul tyckte Woodie. Synd att hastkraken var lat som fa och vagrade att trava och galloppera.
Hojden av ridturen var nar dom skrek till oss att INTE ga for nara med vara hastar.. Dom var INTE kompisar..
Nee tack vi markte det. hej hopp skengalopp!

Imorgon ska jag ha ett morgondyk sen ett eftermiddagsdyk och gar allt bra sa ar jag klar sen.
(mami.. en skiiit sot canadensare dyker med i gruppen.. lillplutten ar bara 20.. SYND!)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0