< Home

Vesslan is soon in the house



Det ar en marklig dag.
Jag hade verkligen glomt bort hur det var att ha en manniska i mitt huvud som moblerar om och som
far mig att inte kunna slappa tankarna pa personen.
Saknar!

Idag kommer Joel Vesslan Clasen hit och vi har massor att checka av.
Modellerna a la Balifolket.
Ni som varit pa Bali vet att var och varannan lika garna skulle kunna vara en Billabong eller Rip Curl modell..
Checka av aventyren som har forgyllt vs forstort resan.
Manniskorna man traffat..
Partystallena vi ska upptacka under nattens timmar
och framforallt
Hur mar min Vessla?

Nu ar det lage att dra till Nusa Dua tjejerna ska sysselsatta sig med vattensporter.
Nee men jag ar inte bitter.. jag gillar val inte sadant.
Far vara bitterkarringen pa stranden.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0