< Home

Lördagen som sådan

Då sitter/halvligger man i sängen och slapp-surfar lite..
Gårdagen var mycket trevlig,tackvare sällskapet. Harrys var katastrof och tråkigt..Alla som inte dansar är våldtäktsmän ekar i huvudet.. Hur får man för sig att skriva en sådan låt.. aja.
Fenomenet att folk,tjejer, ska kyssas med allt i sin omgivning är en halvbra grej.
Okey bara för att man är lagd åt det/båda hållet så är det inte bara att ta för sig. Hoppar ni på en kille bara så där..helt utan blickar,kemi, eller vad det nu kan behövas innan ni gö en sådan handling.(?!)
Nä trodde väl inte det heller.
Inget mot kyssar absolut inte men bara för att ni vet om läggningen så är man inte en hångelvägg.. Så back off!
Nu skrämmer jag bort alla haha,ne men det jag menar är.. vad hände med kemin liksom.. Finns det blickar och attraktion så säger jag inget..det är jue nice då. Men annars nae,sluta!!

Gick emot mig själv igår med..kan ni tänka er det :S Jag ställde upp på nigtlife´s vimmelkort. Uhh.. Men va gö man inte när man har fin besök.. haha
 
Foto;Alex Reinholdsson,Nightlife.se
Babe,va tittar du på mig för..:P haha

Träffade ursöta Linda med..:)
Foto; Alex Reinholdsson,Nightlife.se
Okey,vi hoppar hur "poserna" är.. blev haffade när vi dansade Linda och Jag ,så va ska man säga.. ser ut som hon ska slänga ner mig på knät. Linda kanske är inspirerad av Let´s Dance :D

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0