< Home

Bildbevis

Phuj helt trött uppe i hjärnkontoret. Skrivit klart min engelska essay mycket skönt. Ska bara skicka iväg den..Alltid velig innan man ska gö det,har jag några stavfel ser det bra ut nu.. Hm..
Men men kan inte bli värre än att jag får tillbaka det. Och det kommer jag få med massa röda bockar på haha.


Lovade jue en uppdatering ang födelsedags presenterna och sen lite annat som jag legat efter med.. så här kommer lite bilder då..

  
Min hemgjorda tårta,god var den fast man kanske inte kan tro det:P


Presenterna.. alla utom en..


Mitt duschdraperi så klart..svårt att ta kort när det hänger..


denna text är det på.  hehe



Lovade även kort från pannkakstårts incidenten..:)

Frågan är vad sitter det i den lilla fjädern? Uhh..



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0