< Home

Inte idag

Vet inte vad som händer det beryktade humörsvängningarna som vi brudar har eller vad är det som sker egentligen.(?) Eller är det bara att allt som händer kommer upp till ytan när man inte riktigt har energin att orka trycka tillbaka det.. Ja,fråga inte mig har inte en aning,säger bara INTE IDAG!

Matchen igår gick hyffsat,väldigt svårt när vi är så ihop plockade. Många som inte kunde med tanke på det alldeles för korta varslet (men det var bra att vi fick en match där inne!thanks gunnar!) och några som var krassliga.
Det märks,syns och går att ta på när en människa inte är sitt rätta jag. Trodde jag ialla fall..
Trevligt med pizza igår med töserna inte för att det blev som vi hade tänkt men va tusan lite mys i Beas soffa är alltid välkommet. Efter alla turer med att byta bil och köra hem bror + tjej mitt i natten så landade jag hemma i min säng 00.35. Helt slut efter ca 2h match också. Sedan ringde klockan 07.15 för att gö sig iordning till träningen.
Idag kände jag för första gången att pendlandet tog emot.. förmodligen enbart för att jag i princip kom från Mjölby när ja skulle gå upp. Träningen var lugn,det behövde nog våra kroppar.

Så nu sitter man här,med tankar,oklara skolarbeten och mina 2 sista dagar som 21. Så va gö man,väntar på att min andra hälft ska ringa och säga va tusan vi ska syssla med idag. Vill vara social men huvudet säger ifrån,tankarna är lite där bortanför bergen just nu så får se hur detta reder sig.

Mycket sker runtom,mycket man inte kan styra över. Men dom som kan det ,ska dom inte ta sin makt och se till att informationen kommer fram. Om man inte vill styra så kan man ialla fall gö detta.
Är det inte lite meningen att man ska hjälpa till när något tragiskt händer,alla får ta mer ansvar för allt. Förstår mig inte på människor och deras handlande ibland.
Detta blir bäst för dig kära Farfar,älskar dig obeskrivligt mycket!
Det är något med släktet Hamberg. Som jag berätta tidigare i veckan så är Mamma sjuk nu,lunginflammation och njurarna som spelar henne ett spratt igen. Envis som hon är var hon bara hemma 2 dagar sen jobbade igen. Funkade 1½ dag sen var det dags igen. Kommer ihåg detta så väl,trodde först du var full den där dagen för fyra år sedan den dagen som man lika gärna kunde varit det för att förtränga och för att slippa känna.. Men så var inte fallet du hade fått blodförgiftning. Snälla mamma,snälla låt oss köra dig till akuten. Läkarna vill jue köra dit dig,varför kan du inte lyssna. Har jue bara dig kvar..
Om jag hade en makt stor som magi skulle jag vrida tillbaka klockan och se om vi kunde gö något för att rädda framtidens öde..
Saknar dig varje dag,timme,min,sek.
Veckor blir till månader och månader blir till år. Kommer det aldrig att bli annorlunda(?)


Bilden är väldigt dåligt tagen men älskar kompositionen. Nicol du är min lilla sötnos. Vill verkligen lära känna dig. Vill ha dig i mina armar nu!! Vart befinner du dig?


Underbart,farmor med minsta barnbarnet!


Sound;Melissa Etheridge-I Need to wake up

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0