< Home

KickOff-Infra City Upplands Väsby

Yes då hade man hunnit sova ikappa lite tappad sömn och börjar få tillbaka hjärnfunktionen.
KickOffen var intressant och delvis mycket intressant. Tyvärr så var det som dom själva sa "Korvstoppning"
första dagen,jag vill även säga att det var så andra dagen med åtminstone på förmiddagen.
Men det var en häftig upplevelse..man kan inte klandra SvFF för dom satsar verkligen på detta.
Bara en sådan sak,hotellet var va ska man säga,vääldigt nice. Hehe.
Vid in-checkningen var den stora frågan vem får man bo med:)(?)
Jag fick rum 410 på våning 4 jag hade hoppats på våning 18,lite utsikt.:D Fast våning 19-20 hade med funkat,suite planen.. hehe!
Jaha bara ett kort i då har nog min rumskompis redan gått upp,för vi var bland dom sista som checkade in.
Tog hissen tillsammans med andra nyfikna deltagare.. Hittade rummet och öppnade,där jag väntade mig en rumskamrat,ingen så lång ögat nådde.
Då slog det mig att distriktet Jämtland hade problem med sitt flyg så det var nog därför jag var ensam i rummet.
Dubbelrum by myself(!?) ..sweet.
Men man vågade inte hoppas riktigt..
Senare vid middagen som för övrigt var en ruskigt god 3-rätters med viner och öl till. Jag smakade på det vita vinet och till er som känner mig gillar jag inte vin. Läs ordentligt nu.. Jag tyckte om vinet! Verkligen gott.
Fast en kall Mariestad är bättre.. :D.
Kvällen leddes av Arthur Ringarth som var konfrencier..
Till hyffsat trevligt sällskap,god mat och alldeles för hög musik så var det en underbar kväll. Det tog ända till 01.30 innan jag kröp ner i sängen.
Under middagen så minglades det för fullt och efter ett tag så kom vi fram till att Alla 119st  hade fått antingen Enkel eller Dubbelrum.
Jag hade alltså fått ett eget dubbelrum.. we like! hehe.

Söndagen bjöd på en rent ut sagt fruktansvärt tråkig konferense av Signar Eriksson från Sisu bl.a.. Om mentorskap.
Sedan var det dags för Christer Pallin chefsjurist RF bl.a. Han föreläste om Föreningskunskap jag satt och lyssnade nyfiket hela tiden. Det var jätte bra!
Efter lite små prat bland distrikten så verkade det som om att vi var enstämmiga där.

Om jag ska summera helgen så har den varit intressant och mycket trevlig.
Härliga människor har man fått träffa och börjat knyta lite kontakter med.
Har ännu inte bestämt mig hurvida jag vill fortsätta detta projekt eller inte.. det återstår och se.

Lägger upp lite bilder här..
                 

The name of the game.. football!!


Idag är det dagen D = Försäsongstränings premiär uhhh. Ska dock bli skönt att träna ordentligt,hoppas det inte är minus grader ikväll. Grus är inte inte min favorit,men jag menar är det någon som tycker det(?) hehe. tror icke det va.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0