< Home

Inspiration

Ahh kom nyss hem från Monki festen.. Mycket fina kläder.. och mycket god mat! MUMS
Jätte fin och fräsch butik men inte i klass med den dom har i sthlm men va tusan.
Såg iaf fyra t-shirtar jag vill ha och två byxor samt massa annat små plock.. uhh. Verkligen mycket i min stil.. wiie. Elli tyckte dock inte det var hennes stil.. inte chockad direkt:D

Nu sitter jag i soffan och bara väntar på att john blund ska slå mig hårt i huvudet. Han börjar kikkla mig lite känner jag..
Jobb imorrn 05.00 ska jag vara på jobbet..Puhh älskade tider:S
Pengar är jue ett måste så man taver vad man haver..

Monki
         
(mobil kamera,så har grymt överseende med kvalitén)




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0