< Home

marddröm

säger bara en sak,att sammaställa ordern till NB var bannemig inte det lättaste.. Nea is here:) Och vi har suttit med detta ca 2 ½ timma. Men annars så.. Haha. Precis när vi hade skickat iväg det trodde vi att vi räknat fel på 53pkt. Skapligt nervösa.. haha. Snillen som vi är kom vi snabbt underfund med att så inte var fallet.. Allt verkar stämma
(Obs! Reservation för eventuella felstavningar och eller misstag.. haha!)

Det är bara att ladda som tusan inför matchen mot KIF Örebro på söndag. Ska bli så jäkla skoj,har jue inte spelat match p.g.a knät på 2veckor.. underbart att möte ett sådan spelskickligt lag,det var dom åtminstone förra gången. Kan inte tänka mig att så mycket har hunnit ändrats. Springa skiten ur mig, det gillar vi ;)
Bern Arena is the shit Söndag kl 13.00!

Imorrn är det upplagt för en lite mindre återträff med 9A , vi är bara ca 10 pers som ska samlas hemma hos mig och snacka lite skit :) Och börja planera inför den stora/riktiga festen i sommar. Ska bli så sjukt skoj. Längtar så. Jag min nöt då,tyckte jag hade planerat så himla bra med lönehelg och vise versa. Har jue totalt glömt att jag spelar söndag. Brukar jue ha matcher lördag så det ringde inga klockor när jag bestämde detta i ett mindre nyktert tillstånd. Danne och jag tyckte det var en grym idée . Grejen är jue den att de fortfarande är en grym idée, jag får helt enkelt vara nykter och hålla ställningarna.. Vinka av dom när dom drar vidare sen.. hehe.


Glömde häromdagen att lägga in kort på min kvinna.. Det klickade direkt mellan oss,hon stod där i fönstret och nickade åt oss att ta bordet vid henne när vi var på La Baugette . haha Inte sant V.B och Mange.

Nu ska jag väl se till att Nea kommer i säng,flicksnärtan har somnat här mot min axel.. Söt. Haha
Inte lätt att bli vuxen och jobba om dagarna,det ger med sig. Kan inte annat än hålla med om att tidiga morgnar gö något med kroppen.. :S Uhh

Ne nu ska jag sova. Hej svejs

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0