< Home

som barn på nytt..

igår var det som sagt roadtrip med Von Bach & Mange , hur ska jag formulera mig nu..hm.. låt oss säga så här,Det var helt sjukt kul! Vilken dag,först lite jobb,sen hann jag vila uppskattningsvis 12,5min innan Mjölby gänget stod och ringde på dörren. Flög upp som om det brann någonstans. Yrvaken och härlig:S
En "Af Hamberg halvtimme" senare var jag duschad och klar redo för en utflykt. V.B var galet uppjagad,forssen var det ända vi hörde från hennes mun.
Väl uppe i Örebro tog det ganska snabbt för oss att hitta rätt. Mange skötte inställningarna på siktet bra tycker jag:)
Shoppade lite,hittade ett par jeans (love them) och lite annat. Men min ekonomi är under all kritik men jag får fan skylla mig själv denna gång. Nudlar hade varit något om jag ätit det.. Men får bli hårdmacka med en ostskiva..haha.
Åkte in till city för lite käk, åt på La baugette såå gott. Som ni kan se på bilderna så lämnade vi inte mycket till slumpen.
Mätt och belåtna drog vi till Gustavsvik och milt sagt lekte av oss lite.. haha. En sak är säker jag känner mig lite äldre med dessa damer och sen sist jag var där. Detta baserar jag på följande..
-Emelie ont i hela kroppen efter ett åk i forssen..
-Höjdrädd i trappen till rutschbanorna
-Vi simmade ut till "utepoolen" ,vem ville vända in igen p.g.a "istappkänsla" i hela kroppen. Jag!
-Krävde av tjejerna att vi skulle simma motionssim efter en glass. (träningen blev jue drabbad denna dag så vad tusan:)
-Började tröttna efter att åkt allt ca 1 gång.
- Tog kort på medresenärerna även kallade barnen när dom badade.
Men jag gillar det..:D
Btw,jag har fan rynkor på ett kort.. haha det gillar vi. Eller? och det fick inte komma med i samlingen här:D
Hur som helst. Helt grymt trevligt.
Kvällen avslutades med lite matlagning hos mig och bänkade framför BRA-SWE matchen..
Punktligare folk få man leta efter.

                        
  

1. Fortfarande hungriga
2. Såå mätta
3. Lite nöjda att vi är på ett upplevelsebad hahaha, vi vill också be er ha överseende med att beach 2008 INTE är här ännu:)
4. Hittade en sten vi dummade oss med
5.Close up
6.Ni simmar ur bild, hahaha. Mange och Von Bach
7. V.B,detta kunde gått riktigt illa..det man inte ser på bilden är att en 10cm hög kant är nedanför rutschekanan(stavas?) och hon precis höjde huvudet och missade ,tur nog är det, kanten.
8. Sailorgirls:D
9. En Anja Pärsson tolkning
10. Jaa tjejer,ni kanske vill förklara er..  eller ska vi låta den tala för sig själv;)
11. HÖÖÖG FEEEMMMMAAA!


TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0