< Home

Wrong way

det är inte mycket som kan få mig att ligga sömnlös när jag är så trött som jag är nu. Men vissa saker bara finns där och gnagar sig djupare.
Men varför egentligen.. Det bara är för att. För att det som varit mitt och som känns som mitt (inte på det sättet det verkar som men ahh.. mina saker så att säga) är inte mitt. Hm märkligt hur flummigt det kan bli när Hjärtat viskar , men så äre.. Ont i magen känsla så det räcker till flera. :S
Jag tror jag bryr mig om dig, dig , dig, och dig alldeles för mycket ibland. Men om jag inte gö det, så mår jag inte bra. Det ligger i min natur att ha det beteendet. Det tär dock på krafterna.. Jag har uppladdningsbara batterier men dom verkar inte bli så mycket uppladdade som dom skulle behöva.

Det saknas något.. kanske rent av ett uttag där man får energin ifrån. Inte vet jag.. något är det.



Kommer du ihåg detta.. haha
   
Björn Och Bacon,heeett haha.

Von Bach fattar vinken med att le,jag hittade ett örhänge som såg gott ut!:)

Haha inga kommentarer

Önska Önska

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0