< Home

Lollipop debut

Jajemän, idag åt jag min första pinnglass. Sjukt efterlängtat. Hett tips.. prova Lollipop.. mums.
(där skrek Naza -Helvete!!.. hon är en aning beroende av Guitar Hero.. hehe.)
Vart var vi.. Jo vi luftade ämnet debuter.
Vill knäcka en av dom snart, riktigt snart.

Sooooofiee har lämnat oss för Varberg, flyttar imorgonbitti, efter sig lämnar hon två galna brudar som ska gö allt
för att täcka upp efter hennes framfart :).
Men va gö kvinnan.. ger mig ett handskrivetbrev , finns inget vackrare. Satte mig i Slottsparken och läste. Drip drop kan man lugnt säga. Vilka ord.
(Naza skriker igen och startar om låten...)

Idag ska jag gö något efterlängtat.. föra över pengar till mormors konto. Hon vet inget så det kommer nog bli en
liten chock och se saldot sen. Hööög feeemmmmaaa på den!
När inte allt är på topp då är det samtal som jag fick igår man behöver. V.B & Mange ringde och vi pratade länge. Saknar!
Sjukt skoj att jämnföra priser... jag berättade att jag hittat en lägenhet som jag senare ringde på som kostade 3000-4000 för 9kvm , som hittat! Det är dyrt här ohh yes.
Bor patetiskt billigt nu så klagar aboslut inte. Men som en klock blatte en gång sa;
 "Man får VERKLIGEN vad man betalar för.."
Ohh ja säger vi på den.
(snart har vi en galen blatte i huset..hehe)

Valborg då folket. Vuxenpoäng som borde resultera i bonuscheckar vilken dag som helst nu...jag ska vara nykter inte gö ett skit denna helg. Såå skönt. Träna of course och glida på brädan.
Lännis, leka?
Positiva saker med solen.. Energin, ljusare tider.. (okey nu skippar vi det tråkiga..) Mer avklätt, människor som cruisar genom folkmassorna på diverse färdmedel, parkhäng, grönt gräs ( ej rökbart!! ), grillning.. ohh jag kan fortsätta i all oändlighet. Mer sköna människor säger jag!

För att avsluta det stycket där jag snackade om visningen jag ska på imorn.. Ellen- tjejen som jag ev ska hyra rummet av, var urmysig. Att röster kan påverka så mycket.. ohh yes det vet vi sen förr.
 Frågan är.. Är hon så som rösten verkar... med andra ord -Het?
Återstår att se imorn. Som vi garvade i luren. HAHA.

Tack för att denna dag snart är över, skit dag på jobbet. Överbemannade? No fucking way!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0