< Home

Vad fan har jag gjort? Leave me!


Det var nu jag inte hade en aning om dagens arbete förän jag fick ett samtal på mobilen inatt. Omställning på den.
Men jag jobbar som sagt kväll så det är inga större bekymmer. Problemet är min nattrytm.. Ändrig Emelie, det måste verkligen ske en ändring. Skulle upp till gymmet vid nio har av någon anledning börjat trycka på fel knapp på väckarklockan - katastrof. Den vanan måste bort. Det är i och för sig ingen större deal att jag får ta gymmet efter jobbet men hade andra planer för skjutton.

Det var min morgon.

Sen var min tanke att laga käk innan jag måste rusa till T-banan det blev den gamla hederliga makaroner med quorn, en klassiker innan jobbet. Här börjar dagen verkligen visa sitt rätta jag.
Tar fel matlagninsgrädde i kylen , inte min för den är på tok för gammal. Märker det dock inte förän jag hällt i allt och lagt i soyan. Surt sa räven, ni kan ju säkert tänka er doften. Fyyy! Ska hälla av makaronerna och inser att jag även tagit fel där.. Snabbmakaroner.. va faaaan. Var är mina fullkorn. Sur igen - men i humörskala.
Försöker och äta men inser att det kommer vända sig i magen. Slänger skiten - nu riktigt förbannad - och häller upp en tallrik med Mangoyoughart.. Mm gott.

Inte riktigt så jag vill starta min dag.
Passet ikväll kommer bli grymt, va så säkra.

Hade sjukaste drömmen inatt igen... shit. I neeeed. HAHAHA!


Buuu; Förbannade ordningen i kylen. Min hylla är nr 2!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0