< Home

Växtvärk??

BAAAHH!!
Skönt, ungefär vad jag behövde.

Fick ett samtal av Mami hon lovade återigen att åka till läkaren om det skulle bli för mycket smärta.. sen tillägger hon, om det blir som det var inatt igen så åker jag. Vadå igen!! Tokig blir jag. Åk dit!!
Påtal om Sverigesamtal, Bacon ringde och jag vill bara slå något hårt i huvudet på henne, fan för henne. Här sitter man med tennisarmbåge alt musarm..
Lite självisk. Huh! Nee men jag är inte bitter..(BF, alltid att lita på)

Shoppingsug så in i. Kan kursen ändra sig lite mer till det bättre så jag kan sätta över pengarna annars tar jag slut på dom. Farligt, farligt.

Idag var det en sådan där dag som man bara vill dra iväg på longboarden med mp3 proppad med grym musik helt redo för en långtur.. Men nee det går ju då inte för att mina vadmuskler är som två klumpar. PAIN! Måtte det bli bra till imorgon så jag kan spinna lite. Lätt värsta träningsvärken på länge, vaderna fick vad dom förtjänade. :)
Tack CAO för att du bytte. Varför ändrade du dig?

Muttis, vad sker i ditt liv? Uppdatera mig!
Syster, kär och galen det vet jag.. men hur mår Charlie?
Mange, snart vet jag om den helgen du undrade om :P.

Såg för övrigt att både BT och Dometic tänker expandera i år.. Bygga ut och grejer. Nu jäklar... fullfart.
Eller var det bara en dröm för alla dom hundra som kommer bli av med sina jobb? Förmodligen. Sorgligt.
Vad sker liksom?!

På måndag börjar jag skolan igen.. Matte.. GOOOD LUUUUCK!
Som det geni jag är borde det inte vara några problem. Redan sömnlös. Kan det ha ett samband?

Applåd; Morris ska bo här i Maj!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0