< Home

Inglourious Basterds

Se den!
Den hade allt...

Vi har haft en kennel här hemma dom senaste dagarna- Först ut var Marte´s hund Ronja (Bacon det är en labbe) på 7år, hur söt som helst. Sen åkte lilla Rövardotter hem igen och igår kom lilla Santos, en ca 10 veckor gammal liten terriermix kolsvart med en liten stjärna på bröstet. Mitt hjärta har varit som glass en varm sommardag. Ord som Naaawww, Åh, Tttta titta, Åh lille Santos kom hiit ja kom då komsikomsi, Ronja du får inte någon mat av mig hur mycket du än kör arga leken med mig fast med dom mjuka hundögonen.
Det har varit en pers med lilla valpen men skulle ha honom här vilken dag som helst igen.
(Blev väckt i morse av en liten valp som kravlade upp för mitt bröst mot ansiktet. Inte varje dag man vaknar med en tunga i fejjan.)
Bilder på dom små liven kommer.

Jag har fått mycket att tänka på, det är inte lätt. Ärligt talat så vet jag inte vad jag vill. Får använda Berlin-resan till att tänka igenom saker och ting.

Hon; Het. Den; Skön.
http://www.youtube.com/watch?v=C0eGe-VV7I8

Så glad för Petra och Daniel som fick lägenheten.
Välkomna till Majorstuen!

Uppdaterad info
Vi åt på YaYa´s och det är den coolaste restaurangen jag ätit på. Allt handlar om Thailand. Det ligger i en källare som har ca 25-30grader i temperatur och allt är precis som om man skulle vara där. (Jag har inte varit i Thai men Petra har..haha.)
För att citera Daniel "Det här är det häftigaste jag varit med om" , lokalen blev bäcksvart och bara girlangerna lyste, då började det blinka som om det blixtrade samt att resaturangen höjde volymen så det verkligen kändes som om det regnade.. Grymt!
Vi kan med detta också konstatera att det var på tiden att han lämnade Motala.
www.yayas.no
Gott, bra priser, en upplevelse och schyssta servitörer/servitriser.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0