< Home

Poser

Att ta sig till min säng är förnärvarande ett projekt. Eller det skulle kunna ha varit ett större projekt om rummet
varit större än 10kvm. Det ser ut som självaste Usama har varit här. Kläder, böcker, snowboardboots, bikinis, hoods, julgaver m.m. Det är ett okontrollerat kaos. Hur ska jag kunna reda ut detta. Tid folkens, ge mig tid.
Gillar att alla säsonger bara har dimpt ner i mitt rum. Baggy-linnen kontra understället, bikini kontra - snowboardbootsen. Mitt i allt sitter jag och beskådar mig själv i spegeln. Ja ni läste rätt jag tittar in mig själv i spegeln. Det är säsongens första åk som står på schemat och det innebär i sin tur att jag har underställ på sig. Sist jag flitigt använde underställ (borträknat kalla morgnar) så spelade jag fotboll och säsongen hette Försäsong. Otäcka ord!

Hannes och jag ska snart styra upp min bräda med bindnigar, verktyg är verkligen inget jag besitter sörrni.
Det får männen stå för.
Jag är så sjukt taggad. Åka bräda.. ÅÅÅÅÅKKKKAAAA bräda.. yes yes! Risken är att jag kommer att bli
körd till Ullevål sykkehus men den som inte lever fullt ut lever inte alls.
Hellre en tiger i det fria en en tiger i bur som en klok vän en gång sa.
Det kanske bästa är väl att vi bara spatserar med all utrustning på och sätter oss en liten stund på t-banan sen är vi framme.
Ski in-ski out känsla?
Älskade, Älskade OSLO!

Det blir Nyårsfirande i Sälen med fröken Liten!:)
GALET bra!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0