< Home

Synkning

Springer in till köket för att sätta igång ungnen på 225´C. Ser att gallret redan ligger på spisen med bakplåtspapper som avslöjar tidigare maträtt.. Grandiosa is in the house. Tonje i kollektivet kommer sedan smygande ut i köket och hennes min avslöjar vad hon ätit. Jag nickar i erkännande att jag ska gå samma syndarväg. Mums!
Pizzan kostar nu 19,90:- och det mina vänner är ett storslaget pris. Min helg-ätar-dag blev tydligen en torsdag-ätar-dag.

Ikväll ska vi säga hejdå din skit till Clasénius och det innebär en tur på ett ölhak som har 140 ölsorter.
Tre val var har vi sagt-min plånbok säger ett val var.
Imorgon kommer bli en tuff dag på jobbet.

Där ringde mina nya lovehandles, dags att äta!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0