< Home

Fetischdag eller Fettisdag?


Om 4 veckor får jag träffa Mami och chilla med henne. Återförening för en helg.. Vilka underbara mail du skickar. Ibland skrattar jag så jag kiknar. Du och dina soldater. Du kan lätt skriva in bagare i ditt cv nu, 250 semlor, WOW!
En annan fick fram 8 st. Nöjd!

Vad är mitt problem, jag känner ingenting direkt efter att ha jobbat 12h i två dagar i rad . Helt stört när man lägger ihop det och skriver 24h på dom senaste 48h. När sov jag undrar jag eftersom jag hunnit med att se 4 filmer med.
Fick ett samtal idag med, Linn Ness var i andra luren, alltid lika glad.. undrade om jag ville jobba på lördag igen.
Hell yeah! Klirr i kassan:)
18.00 börjar jag. 500 gäster, någon tidning som ska ha något event.
Hoppas fallet uteblir även denna kväll.

Vad sker?
Upp och ned, ned och upp.
Det är ganska intressant endå.
Hur fungerar man? - Inte riktigt som man trodde.

Bacon- allt för dig. Som sagt byt ut bullfest till bullf... HAHA!!
"Vetemjöl från livets grottekvarn..
Bullf.. Bullf.. hela dan´

Klappa takten under vilda stön..
Bullf..Bullf..hela dan´"

Jag lekte Picasso idag, man måste ju ta riktiga avsked av sina vänner.
John, vem ska vara kåtast på jobbet efter Fred nu..?
Imorn är Sofie tillbaka och det börjar nu likna ett skapligt brudhäng. Det stiger med ett par år i snittålder nu när
Adde och John har slutat( läs onsdag).
Majoren kommer med en lite suprise. Håll till godo.

"So be lonely. Learn your way around loneliness. Make a map of it. Sit with it, for once in your life.
Welcome to the human experience.
But never again use another person´s body or emotions as a scratching post for your own unfulfilled yearnings"
Behöver jag svara på om boken är bra?


Leendet idag!
-kharoh l säger: emelie hamberg - se, upplev, älska
Du är för underbar!


Hell-O diggar inte; Halsen som vägrar ge med sig.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0