< Home

Sparkade igång bollen.. ja jäklar vad den rullar!!

Som jag har längtat, idag var det återförening på hög nivå - E&E.
Kändes vill jag lova, man tappar så himla lätt. 1½ vecka sedan vi sågs sist, saknaden har varit obeskrivlig.
Hur ska jag kunna lämna detta?
Jag är lite orolig, jag trivs så himla bra - för bra?
Joaquim log brett när han såg mig, värme.
Sen hade jag ett facebook meddelande när jag kom hem. Ey Dude.. tomorrow:)

Om ni ser en viss Emelie Hamberg krypa ur en lekstuga i Linghem helt yrvaken - ring INTE polisen. Hon bor där.
Vilken underbar syn.. tänk er själva ett stycke pentroll som kryper tvärs över en random familjs trädgård - kommer garanterat skrämma skiten ur barnen i granngården.

Vad är det jag hör Larssa till Oslo..?!
Snygg Erik´s Sofia, läser du detta? Jag ska få lite Team Sportia love i Hell-O, han ska tydligen till Victor i helgen och min polare har (o)turen att bo med dom.
Dock vet inte Larssa om att jag har en inplanerad dejt där på fredag så det blir nog en chock när jag dyker upp där hemma.  (Nej dejten är inte med honom, haha!)

Jag kan vara svag för väldigt olika saker.. chocklad, vältränade människor, kläder, skor, resor, am.engelska, armar, charm ja ni ser en himla massa. En sak jag är löjligt svag för är musik, gärna live... Igår fick jag en flashback utan dess like. Stryk ska du ha!  Trots att det inte var live så var den ju åtminstone pinfärsk vilket i sig är lite coolt.
Hur som, sjukt impad, verkligen!
Flashback!

Verkar som innehavaren av denna blogg ska till svearike och Göööteborrrg nästa helg för att fira Nerf som fyllt.
Tanter är vad vi är, åren bara går och går. Hehe.
Ryktades om middag, ahh lovely!

Hell-O diggar; E&E, kärlek vid första ögonkastet.

Innehavaren kan bekräfta att alla som råkade stå ivägen när vattnet gick kunde räddas efter akutainsatser.
Återseende bidrar till det lilla extra så att säga.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0