< Home

Knockout

 

Coolt så att man får ont i magen. Hans blick går rakt in i en. Kan inte sluta titta på dom, vad säger dom?
Det är inget men endå så är det något. Här skapas något stort tror jag.
Han är profesionell fotograf till er som inte vet. Joel visade mig denna idag. Intressant, minst sagt.

Orudis kommer vara min trogne vän framöver. Kul. Men visst som Bacon sa " Det kostar att ligga på topp."
Usch ja.
Jag har känt av lite värk i armbågen i vissa övningar på gymmet så har undvikit dom i största utsträckning och det har blivit bättre. Trodde jag. Nu visade det sig på boxningen att det hade blivit värre, om inte annat blev det  de med omnejd.
Smärtan rullade som börsen på Wall Street i pannan på mig.
Känns sådär då det är väldigt utsatta ställen att ha ont på. Men nu är det vila i max 2 veckor som gäller.
Visst kommer jag träna men inte dom områdena.
Förbannade skit.

Jag vill bara få ur mig vissa saker. Det kommer dock aldrig att ske så lika bra att man håller fnattran och fortsätter
plöja undan snön.
Snön, ni läste rätt. Tungt är det. Man går sådär försiktigt på det översta snötäcket för att inte braka igenom men vipps så
har man snö upp till knäna och det krävs otrolig energi för att ta sig framåt.
Vill att du ska smälta bort.

Det finns en anlendning till att hon kallas syster - okrossbar kärlek.

★ Martina säger:

vill ha min emelie här nu. hålla henne hårt och lukta på henne med! jag vill nu!
//

Dom orden. Värme!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0