< Home

God Jul - December 2008

Jahopp då var man på plats i rummet. Såå jäkla skönt. Lite kul att se sig omkring.. hon har inte tagit bort så mycket saker (vilket jag sa var okey.. men lite liksom.. well well). På väggen hänger det en kalender med två små Golden Retriver valpar med tomteluvor på sig, det är December uppslaget som ni förstår. Lite oparty blir jag när jag tänker på att julen snart är här.. Glädje dödare a la Emelie:) Haha. Nevars det är sommar och den ska jag ta med mycket kärlek.

Ett till jobb ligger i luften.. wihiie. Mami ta det lugnt nu jag kommer inte att jobba för mycket jag ska prioritera.
En fot där och ett kassaklirr där.. Fint sa räven - Underbart sa Emelie.
Snackade med chefen idag med, kontrakt inom kort samt att jag bett om semester i två veckor. Spain baby Spain!
Får jag det tredje jobbet så blir det ingen semester, men allt beror på förutsättningarna.
Vem hade kunnat ana att jag skulle bli kvar på EMH?
Dödens död..

För er som inte vet det har jag haft en hel veckas uppehåll från träningen, nästan. Tränade , tro det eller ej, med Södra i söndags. Det var en plojgrej skulle man kunna säga. Allt för att chocka PL. Det gjorde vi med. Hööög Feeemmmma!
Att få spela boll igen gav blodad tand, inte så mycket som jag hade trott då jag bara längtade till Oslo igen men tillräckligt.
Saknad!
Tillbaka till träningen, körde bröst, triceps, mage och löpning idag. Små steg men ack så viktiga.

Gårdagen var sinnessjuk. Varför i hela helvete ska jag handla så tunga saker för?! Mat och råvaror för 1300kr släpade jag runt på. Värt som fasiken nu när jag har dom här men inte när jag var tvungen tänka mig för i varenda steg så jag inte skulle lägga vikten fel för då skulle jag tippa bakåt.
Hur tungt var det egentligen??

Mami sprängde lite stenar igår och dom hittade ännu en samling. Hade inte en aning om att mami samlade på stenar. Hm.. något ska man väl sysselsätta sig med i Kosovo.

Imorn är det dagen då det gäller . Jag peppar dig allt jag kan här hemifrån. Fixa detta nu, jag vet att du kommer gö det- Nu jävlar!!
På tal om pepp- min drog är träning och dans- checka in denna grupp Diversity på youtube. Det bara rusar i hela kroppen på mig.. jag är hög!


Applåd; Morris nu börjar livet!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0