< Home

"Jag ska aldrig mer dricka"-dagen

Well well.. den har vi hört förr. Ta er i kragen och genomför det istället. Själv var det längesedan jag drack, känns
väldigt bra med tanke på träningsupplägget som ligger framför mig, men ska nog allt klunka i mig en Carlsberg idag.
Kan vara lite små gott.. (ohhh yess!)

Dagen efter midsommar vaknar mer eller mindre dom flesta svennarna upp med känslan av ångest- Så även jag denna morgon. Insåg att jag hade sovit i tio timmar och missat allt vad jag skulle hinna med idag. Tror jag börjar bli lite
sliten faktiskt. Kom hem klockan sex imorse efter en lång fredag. Dubbelpassen är inte alltid jätte roliga.
Ikväll tror jag det blir grymt, lite synd på regnet bara.

Vill bara tillägga att Emelie är på stigen igen.. den där härliga stigen. Haha.
You, you, you, and you.. and hell yeah.. you too!

CreamScream har födelsedag idag och det ska hyllas- Grattis Fredrik! Den jäveln är på Bali, vilket självklart ratas. Pff!

Imorgon är det söndag, vilket innebär att allt är stängt. Så måste ut och handla frulle till måndag.
Men först lite dans i farstun:)

Hur spenderade du din midsommar??


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0