< Home

Konsertkväll


Då var det dags för lite nattpass igen. Ikväll är det Kick-Off för vår konsertsommar.. checka in detta http://fugazi.no/index.php?p=11&t=6 där har ni kvällens artister.

Vill bara meddela alla att jag sov som en gudinna inatt. Seriöst jag har inte kunnat lega ordentligt utan att känna madrasskanten på 5 månader.. Värt!!
Nu till ett litet problem.. Vad ska jag gö för dig nu Marcha?! Bara sviker sådär.. fy för fan för mig. Huh!
Något glädjande är att jag redan vet att jag kommit in på utbildningen till HT-10 . Så det blir nog ganska lagom tills du Marcha har kommit i ordning i lyan:P. Haha!
Såå glad för att jag är redan nu garanterad plats. Rektorn skrev lite skämtsamt i mailet.. Du är nu våran första sökande och antagna till utbildningen HT-10!:)
Ses då Emelie!!
Bättre planering än så här får man leta efter. Genast känns mitt beslut hundra gånger bättre.
Ibland måste man gö det som inte känns okey från början för att det ska kännas perfekt lite senare.

Tack vettja Onsala-korv!
Mmm!

APPLÅD!!!!!!; Går till Lännis som nu klarat fystesterna på Polisskolan och väntar med stor spänning vad som sker härnäst. Babe du kommer in!! Mer passande personlighet får man leta efter!! DU är bäst!! Grattis!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0