< Home

Utlopp


Detta kommer att gå fort, riktigt fort. Har massor vettiga saker jag vill skriva om men timmarna på mina dyng tycks sjunka.
Trodde aldrig jag skulle få känna vad man verkligen  menar med uttrycket "Jag önskar dygnet hade fler timmar..!"
Just för tillfället planerar jag in när jag hinner äta, sova och näst intill gå på toa- skräcktblandad förtjusning. :)

Det kommer mycket gott ur detta.
Men vad skedde med mina studier. Opps!
Need to make a call..

Ett stycke..
"träna, knulla...
jobba"

Morgondagen bjuder på bilder och diverse bloggande om vissa vitklädda småkryp som sjunger med halsarna fulla med champange - Ärade Studenter!


Applåd; Morris ska storstäda lyan! :P

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0