< Home

When love takes over


Jag står vid fören och håller ut mina armar samtidigt som båten tar oss genom vågorna.
Havet är blått, vinden blåser i mitt hår och solen ger mig gyllenbrun färg.
En doft från köket får magen att göra frivolt.
Ingenting kan nå mig, det är jag, musiken och tankarna.
OM dom snurrar- ATT dom snurrar.

Passion för det som finns inom oss - minnen.
-Jag har tre semesterdagar nästa vecka!! Helt ofattbart, semester. -

Om ni vill ha uppdatering om vad som sker i livet så har ni lite bilder på facen som kan säga ett och ett annat.
Roadtrip till Strömstad- Check!
Party på Hegde- Check!
Ö häng på Lindøya med folket- Check!
Komma skall..
Varberg-
Nördens fest-
Köping-
Varamon-
Linkan-

Petra har nu lämnat Oslo bakom sig med en hel del goda intryck. Tänk om vi får lägenheten. Snacka om fetaste kollektivet, Du, jag och Maria.. Ge oss!
Men du Petra-- Vart tog den söta lilla flickan vägen? ;)

Imorgon är det EMH´s årliga sommarfest. Ärligt talat så känns det lika lockande som att gå på ett styrelsemöte eller liknande. Men en klänning (ni läste rätt) är inhandlad och ska komma ur garderoben åtminstone en gång i år så måste gå.

Min fina Sanna har blivit mamma till Wilton. Grattis till dig Sanna och Johan. Kommer över nästa vecka!
Tror på mörkt hår:)


Sagt det tidigare och säger det igen, musik påverkar mig så otroligt mycket.
Svårt att släppa vissa låtar
och vissa intron..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0