< Home

Nervøs


Shit igår fick jag samtalet från Sverige - operationstid klirrad. Vilket i sig medfør en del rørelse i maskineriet.
Har jag væntat så hær længe måste jag då få på en tisdag? En hel jobbvecka kommer gå till spillo.
Surt kan man væl lætt sæga. Ni vet ju redan vad min førsta tanke var.. utan en veckas (...) hur ska jag klara mig.
Ska bli nice att ta bort dom, ivæg med er. Våga vægra mandlar!!
Før er som inte vet så ska jag operera min hals och ta bort mina halsmandlar. Haft lite før mycket problem genom åren.
Sen spædbarn va fan - låång tid.
Det som oroar mig ær att førra gången (och den enda gången) jag opererade mig och blev søvd mådde jag inget vidare så fick ligga kvar - spyor jajemæn.. Nu om det blir samma grej igen.. vad tar man sig till? Nyopererad hals och sen spyor på de.. PAIN!
24 Mars rycker dom!

Måste sætta mig ner och planera hemresan, ska jag komma hem på fredagen eller måndagen? Återstår och se.
Hoppas på att kunna jobba på balroom sista helgen dær.. hm.

Pepp som aldrig førr infør helgen som ligger framfør oss. Hær med utførs en stor varning -Bacon och Hampan bør man hålla ett litet avstånd till (rek avstånd, en armlængd). Hær ska det INTE sparas på något krut.. hehe.
Bloggen kommer få veta allt, så håll till godo. Nu ska vi inte snylta med några smaskiga detaljer inte.
Mer valuta før er:)

Nehepp Kruella De Vill kommer snart att jæcka mig. Ælskar kampanjer... NOOT!

Elixia och dess personliga trænare- så sjukt bra. Pete var mer æn villig och ge massor av nya øvningar. Han gillade min framtidsplan:)
Thanks!

Hell-O diggar; Komplimanger

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0