< Home

For love of the game



Allt för dig ♥

Man får ont i hela själen när man läser om skolmassakern. 17 liv åt fanders - bara sådär.
Vilken smärta, vilken onödig smärta.

Helgen kommer bli grym.. vilka förväntningar - sinnes.

Taget ur luften eller sanning?
Ska du Bacon ha party nästa helg.. allt för mig? Love u. Haha.
Då bestämmer vi de.
Nästa helg lördag, Bacon´s lya- Big time party!
:)

Sjukaste sammanträffandet, Flavio aka Naomi står som den yraste personen med mikrofonhår i bussen på väg till jobbet. Snubben har hoppat på fel buss, men en mer relaxad killer få man leta efter så han joinar mig endå.
Dock undrar jag vart han fick dom signalerna ifrån- Romantisk middag , haha.
Thanks anyway.

Vad gö man inte i en nödsituation .. precis man gö allt. Dagens erkännande " När jag höll på att dö på jobbet fick jag låna Kruella De Vills astmamedicin"
Någon mer än jag som tänker ; Slut hånglat med den bruden!!? HAHA!

Hell-O diggar inte; Att jag inte kan förstå vad som händer just nu. Men fan nu kö vi- tuut tuuuut!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0