< Home

Friends with benefits

Jag førundras många gånger øver att vi, svenskar, ær Norges arbetsmyror. Vart du æn går så hør du en svensk, butikerna , restaurangerna/barerna, på stan och før att inte prata om på gymmet.
Kanske inte så konsitgt med tanke på att det ær grannlænder men det kænns inte som att man faktiskt ær i ett annat land.
Lånade Joel´s schuffle hæromdagen och Ted Gørdestad blørjade sjunga ljuva skærgårdssånger. Då længtar jag hem..
Finns dagar då jag bara vill till Sverige och hålla om mina vænner, både i med -och motgång.
Cao du vet vart jag finns!!


Linnslusan -min barndomsvæn- har fått en liten Vigg! Såå glad før att hon hittat Calle! Gratttttis till bebisen!
Stor var han med (fråga inte efter mått, jag vet bara att han var stor..)

Mami skickade ett sms idag.. jag CITERAR " I ned a PT now!!" , Snacka om att jag blev varm i hjørtat av det smset..
1. Jag ska få ta fram min piska och leka PT med Mami´s hæls hængandes  på mina axlar.
2. Hon jobbar på engelska orden.. Kosovo har satt sina spår.
3. Mammas rumpa som pløtsligt hade væxt til en mjukare storlek:P.

Men Muttan vi fixar detta.. Ohh ja:)


Ær kvattvakt till lørdag/søndag eller måndag, det mærks. Det ær bra att kunna utnyttja sina vænner till både det ena coh det andra.
Ælska lægenheten.. Yeees!!

Jag har håller mer æn gærna upp dørrarna på garderoben om du tar min hand och kliver ut..  Lovar att læra dig alla knep jag kan.. hehe. ( Sluta tænka panikslaget ..Neeej! ute i stugiorna, bara mina bæsta kvalitéer ska komma fram:P )
Som man en gång kallade det..  Lek i undervisningssyfte,,,

Btw, katterna och jag børjar hitta kommunikationen nu, dom fattar bara franska och jag fattar inte jamningar och kurr.. men jag læser kroppsspråket.:

Ett hugg mot benet -> Nu har du inte førstått mig!
Upphøjd rygg med pælsen som en igelkott--> Jag har PMS!
Kel innehållande pløtslig kløsning--> Gooo for it!

Ni ser.. inte så svårt. 

Inga djur kom till skada under lektionerna i kommunikation. ;)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0