< Home

Godmorgon Harald och Sonja!

Vilken vacker dag det verkar bli... wihoo.
Hur underbart ær det inte att vakna upp i en lægenhet med sjæl i och ha en perfekt utsikt utøver Slottsparkensgrøna marker?!?!
Sen att jag har en ljudanlæggning som spelar Santana får mig till Medelhavet. Semester- jag tack!

Provade en ny Ben&Jerry´s med Lænnis igår. Jag ær inte øverførtjust- ledsen før det folket. 59NOK før en glass som ær mm god men inte mer. Naa ibland kommer jag unna mig det. Igår var det Raspberry blandat med chocklad.. kommer inte ihåg vad den heter.
Nu ær det hør och hæpna dags før mig att ta på mig mina harembyxor (har alltid gjort och kommer alltid att HATA harembyxor men nær man ska sitta i græset en hel dag ær det inte helt fel:) Hoppas på lite batteri i min mp3 så jag får testkø mina Kosslurar:)

Nu ska jag rænsa Neo´s och Billy´s kattlådor och vattna lite blommor (fortfarande i chock att ett kollektiv..-okey dom ær vuxna-.. har levande væxter i fønstrena).

Om ni førsøker nå mig idag så lycka till har i stort sett inget batteri på mobilen.Så ge fan i det:)
Nu ska jag rækna matte, sola sen træning och jobb. Bra dag om man bortser från solen..<-- Finn ett fel:P

Applåd; Upphetsningen

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0