< Home

Med tungan rætt i mun

 Woow, det ær fullt upp nu - precis som jag vill ha det. Næstan lite væl men va tusan.
Har min "klipp och klistra" vecka som jag snackade om førra veckan dær jag lagt puzzle med alla dygnets 24 timmar.
Igår jobbade jag 7-19 (4 h extra før att flexa ut det på fredag). Idag jobbar jag 7-15 (heltidsjobbet) sen skulle jag børjat 21:00 på nattklubben men fick førfrågan om att børja 18:00 så det greppade jag direkt. (Smart?!?!)
Vila har man tid med senare i livet så nu børjar jag kl 18 - 04:30-05:00 beroende på hur snabbt vi ryddar.
Imorgon har jag lite vælfærtjænt sovmorgon så behøver inte gå upp føræn kl 09:30. Hinner som bæst med 4 timmar sømn.
Høøøg Feeemmma.

Det jag inte kan berætta hær på bloggen ær att jag har en till sak som tar upp min tid som ni kommer att mærka av framøver.. :)
Just ja sen ska jag egentligen behøvt packa ner alla mina saker idag innan jobbet till flytten, men blir lite idag och lite i morgon..(host).

Fullt upp.
Igår avnjøt jag en øl till en underbar seger.. Det var lagom och jævligt gott.. hehe.-BAARRRCAAAA!!

Mitt i allt finner jag en sjuk energi... så jækla pepp. Petra och jag har børjat kolla på framtiden efter min hemlighet nr 2 ær avklarad. Mycket hemligheter nu.. hehe. Så det ska vara. Den som væntar på något gott...

Vill ge mig sjælv en klapp på huvudet har haft 3 HELA træningsfria dagar nu.. min kropp behøvde det. Pete avrådde mig efter samtal att træna av en viss anledning.
På tal om att skriva i gåtor... :P

Helgen kan bli stora avsløjningshelgen. Håll till godo mennsker!

Applåd; Planeringsskillen som kommer fram.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0