< Home

Om du bara var här


                                           Morris och jag tog en tupplur i parken mellan 17 mai paraden och grillningen..


Deadline om exakt 2 min. Som att jag kommer hålle den? Absolut inte.
Vill berätta för er hur 17 Mai var live men måste krypa ner i sängen och ta vara på timmarna.
Jobbat 12,5 h idag och blir detsamma imorn så lite sömn behöver jag med tanke på att det blev ca 2,5 h sömn mellan Lördag och Söndag. Idag på jobbet har jag varit helt lost - mer än vanligt då med andra ord.
Finns inte på kartan att ge mig själv tillåtelse att träna när jag sovit så lite.. Men imorn. Då jäklar.

Imorn i bloggen kan ni läsa om..
17 Mai - från svennarnas ögon. Bildbevis kommer på facen.
Fugazi- klubben som står på framkant.
Tankarna kring spöken som hälsar på.
En stor människas födelsedag.

Applåd; Är man tillräckligt målmedveten kan man få allt.. ;)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0