< Home

Random play

Då var man igång- igen-med matten. Allt som har med glädje lyser med sin frånvaro bara jag hör det ordet.
Naza berättade för mig att när det väl släpper så är det skitkul. Eh what? Vem har lurat dig flicka lilla?!
Idag var vi utkastade från lägenheten mellan15-17, det nalkades älskskog i våran felles stua:) Paret firade 1 mån, klart dom ska få fira.
Jultomten hälsade på oss idag innan vi blev utkörda, jag fick en karta med små non stop liknande godisar.  Vänder man på kartan så är det små äpplen bakom varje godis och en siffra. Mitt på kartan står det " Ett äpple om dagen är bra för magen!"
Värt!
Inte nog med det, kvinnan kommer in med en kofta åt mig. Den är perfekt, så skönt.
Tack Nazanin!

Mange blev följd till tåget och vi konstaterade att någon hade svårt att bestämma sig för vädret denna dag. Regn, sol, blåst, grått, sol, sol , regn.. ja ni fattar.
Vi har varit effektiva så in i den under dessa få timmar.
Shoppat-Check!
Parkhäng-Check!
Lektfrisör-Check!
Förfest-Check!
Sightseeing i Oslo´s uteliv-Check!
Taxirunda-Check!
Myst-Check!
Pizza/Kebab svull-Check!
Städat-Check!
:)

Några saker går ju hand i hand men va tusan. Gårdagens värsta var nog bruden som tyckte hon var så sjukt snygg i Acne-byxorna att hon vägrade lämna tillbaka dom. Hon såg ju liksom ut som Beyonce!
Eh.. Nooot!
Pff, vi höll oss mest för skratt.
Gårdagens aha-upplevelse bestod av Beyonce´s musikvideo -Single ladies. Den är sjukt het den videon. Det var inte där upplevelsen låg utan i att kvinnan till vänster (från oss sätt) inte är en kvinna. När man väl vet om det så ser man allt. Benen, rumpan, ansiktet, armarna. But still.. Sjukt galen kropp. Dansen sen.. woohoo. You go man/girl!!..What ever.
Ni kanske redan visste att det var två kvinnor och en man men det visste då rakt inte jag.
Man lär sig något nytt varje dag :P.

Det är inte alltid full fart framåt- Men nästan alltid.

Applåd; Back2Basic är bokat- jag kommer att känna smärta.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0