< Home

The bigger picture



Saknar min Muttis!


Skönt att äntligen har tagit lite viktiga beslut. Nu kan jag elda på mot ett specifikt mål.

Kenneth jag kan inte nog tacka dig nog för hur mycket det är värt att du ställer upp för en tappad brud som mig.
What comes around goes around.

Det är dags nu, men det vägrar, du vägrar - Varför?
Nog för att jag är envis men vissa saker i mitt huvud är mycket mer envis än vad jag är. Sinnessjukt.

Snackade med chefen på Fugazi igår med. Ska vara Michael Jackson tema som jag nämt tidigare.
Dom ska lotta ut konsert biljetter. Stört.
Kommer bli galet att jobba där. Schyssta teman, konserter och även vanliga barkvällar. Diggar graffitiväggen alot!!

Applåd; Stämmningen i huset

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0