< Home

Toalettpapperstricket

Ska in bli långrandig idag, ska bara berätta något. Nu kommer det dubbelmoral som bara den här.
Mitt hjärta skrattade samtidigt som det grät.

Måndag, runt lunchtid, Oslo.
Joel springer fram till Fred och berättar något varpå dom kastar sig mot fönstret för att se efter.
Som vanligt trodde jag det var en brud dom skulle checka in.. det var det i och för sig (Dam) men en viss kollega till oss som hade fått svans. Det kan ha varit så att hon bara lekte jagis som man gjorde i skolan och stoppade tygbandet bak i byxan. Men jag vet inte.. frågan är vem var det som jagade??

Om ni inte förstod i min hel tydliga förklaring ovan ( :p ) så hade våran kollega en ganska bra bit toalettpapper kvarglömt i byxan. Det var inte en liten bit heller.. Den svischade med vinden likt en drake i luften.
Killarna kved av skratt.
När jag frågade lite senare vad tusan dom hade garvade åt så visste  inte mitt skratt några gränser.
Så himla pinsamt!!
Klart jag fick ont i hjärtat för hennes skull.. kul och gå genom hela staden så. Uh!

Nu återstår frågan - Hur är det tekniskt möjligt att få till en sådan lång bit sittandes i byxan?
(Vi vill nog inte veta det kan jag tänka mig..)

Ekonomen till lika min vän och mattelärare- Du är min hjälte!!
Tack!!

Applåd; Mitt nya jobb.. ännu ett:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0