< Home

Torrjuck eller onanimarathon?

Ja du våra disskutioner i kollektivet når sällan upp till en vhs-kasetts höjd. Men vi diggar det.
Jag drog ut på en ridtur förut, hästen heter Lillan och var iklädd solbrillor, jag -ryttaren- var iklädd KASK-mössa , korallfärgade spetstrosor,svarta strumpor och en sporttop. Snyggaste ekipaget!

Fick nys om en reggaetonclub idag.. må sjekkes ut da.. haha. Mange kommer till stan och det ska firas.. skaka rumpa- alla gånger.
Egyptenreunion?
För övrig har dagen bestått av same thing like always, jobb, mat, träna, mat, sömn. Ikke att glömma en himla massa skratt också.
Fortfarande konstigt att jag ska flytta. Stort rum helt för mig själv. Det kallar jag lyx!

Familjen Hamberg/Djuvfeldt har rest till lyan i Spanien. Jag hade planer på att joina men sedan hörde jag att den där uppe i molnen skulle frosta av frysen så då beslutade jag att stanna. Vill inte skippa en veckas jobb (massa pengar!!) för att åka till regnet.. Sorry mami. Hoppas det går bra med din påse på magen. Tycker sjukt synd om dig.

Karlsson på taket och jag snackade minnen, ohh shit vad intressant allt är. Förra sommaren, haha som vi garvade.
Maaan!

Nu väntar Vin Diesel på mig, vilken morrig röst mannen har. Grr.. haha. Ligger redan på rygg och väntar.
Brosnan gillar honom extremt mycket. Min lilla jenkare.

HAAANNNNAAAAAA!!!!!!!!
Applåd; Mangefamiljen. Sr skjutsar till Hallsberg. Jr tar nattbussen till Oslo- där hami hämtar upp- SJUKT TIDIGT!!:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0