< Home

Eat me!

Man kunde ha det sämre än vad jag hade igår. Dagen bjöd på strålande solsken, fotbollslaj och grymt träningspass. För att lägga in en touch av dubbelmoral så gick jag ut och dessvärre drack lite. Men det vare värt när jag fick se
Snygg Snyggare Snyggast!! Ena mix av lite asiat och något annat.. inte min smak i vanliga fall -but hey.. Drop dead på den!
Vi drog från Sirkus till Elsker för att kolla in stämmningen och den var god. Musiken var ett neråtköp men som sagt mina ögon fastnade direkt-- woohoooo!! Måste varit lite brasilien i henne..grr! Så grymt att får ögonkontakt och man kommer på sig själv att bara titta på varandra. Opps! Leende på båda två, fast lite sådär så ingen ska se. Såå många gånger våra blickar möttes. Men vad sker, tar syrran Källsmyr och går hem. Haha!
Bra samtal med dig Elin, trust me I would never :P.
 Så kvällen bestod av 3 heta brudar. Inte gick jag hem som en förlorare direkt ;).
Nyfikenhet är något bra (åtminstone i den här frågan).. belive me!
Skönaste igår var absolut den/dom mörkhyade mannen/männen ..ena hade en kort vit kjol och fin peruk och dansade som en gud. Den andra körde mer manligt feminim.
Idag skulle han dyka upp i andra kläder, jag röstade på klänning. Men vädret kanske bjuder in till lite varmare stuk typ jeans..hehe.
You go ...eh girl!?!

Saknar fotboll sjukt mycket. Hela jag fylldes av glädje när vi började lira. Ska nog anmäla mig in på fotbollspassen på gymmet. Undrar bara hur mina fötter kommer att må - förmodligen skit.
La familia vad sker, tiden går och minnena blir bara minnen:S. Kommer aldrig glömma när vi snackade uttrycket -eat me, fan va skoj det var. Haha. Tror det var Lina som sa.."Åh jag är med hungrig!!" Vem är inte hungrig de ;).

Solen svek lite idag, hade tänkt att dra parkhäng hela dagen men nu är det molnligt. Nästan lite regn och åskväder på ingång. Ska nog ta T-banan ner till Stortinget och kolla in Steam´s öppningspremiär. Bara en sån sak att dom ska jobba i tunikor är värt ett besök. Haha!! Förlåt babe men det är hysteriskt kul. Jag tänker osökt på torra mandelkubbar och småkakor upplagda på ett våningsfat av porslin och ett fint förkläde med volanger. Uhh! Låter idylliskt men neee.
PT-Eirik och jag ska dra av ett pass sen.. can´t wait. Vill bara meddela folket att jag gått upp 1kg, wihooo! Sådant gillar vi.

Borde jag åka till spanien den 8 maj eller inte?
Kommer aldrig få ledigt men vill träffa familjen och checka in lyan där borta.

Applåder; MAGKÄNSLA


 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0