< Home

Att möta ljuset

Av någon ogrundlig anledning beslutade jag mig för att dra på en mördardag på träningsfronten idag.
Det blev Cardio Combat och Back2Basic.
Jag har nog aldrig mött ljuset så snabbt som idag. Otränad ,från mitt håll sätt, och en vecka utan träning gjorde sig påmind. Krampen stod för dörren men knackade inte på utan bara klev in. Rude!!
Nu har jag ätit två hästar och en gris så nu borde min återhämtning bli något normal.

Clasénius och jag ska ha det soft i morgon det är nämligen bastu-time och kallbad på schemat.
Sen blir det nog en tur till ett annat Elixiacenter för att köra lite Catslide med Pete.

Nea Kalle Karlsson ger sig av mot sin livsresa imorgon och jag väntar med spänning på ett samtal vid niorasten.
Fantastiskt att hon ska iväg. På hennes schema står det ett varv runt jorden.
Det kan bara inte gå fel.

Jag vill bara meddela er i detta sjukt ointressanta inlägg att jag går på moln här hemma på Kirkeveien 98A..
Det är nämligen 2X Cityakuten idag.
LYCKA!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0