< Home

Gooooood times caught in pics




En sväng hemma i Motala.. Idyll!



Bästaste Mange och V.B i sommras på Varamon, Motala.



Playa del Varamon



Sommarfest på Huk, Oslo
(tema; Charter..)




Elias med sitt tricks

...

Oj vlken bra sommar jag haft. Tänker tillbaka och ler.

Jag har nog gått och blivit norsk på heltid nu.
Har för 2;a helgen i rad köpt en Grandiosa och kastat in den i ugnen för att
sedan hälla på lite , lite, Lett Romme (gräddfil typ)
Värsta är att jag inte ens tycker det är gott, men det är billigt och det är min ätardag.

Norge-är-de-praktiska-klädernas-land!!
Det diggas allt som oftast.. förutom när alla jenter springer runt
med Hunter-gummistövlar. Uhhuuhu!

Jag tror att resan har startat, igår rättare sagt.
Sara och jag klaffade direkt.. planer är inget för oss.
"3 timmar non-stop talk" hur bra är inte de.
All in!




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0