< Home

Reload



Fredagen den 13/11.
uhh.
Hittills har allt gått som det borde. Hyffsat bra med andra ord.
Försökte att inte stressa efter jobbet. Hade tid bokad hos Kiropraktorn 15.15.
Han blir bara mer och mer ängel.. så trevlig. Den mannen hoppas jag någon har tagit.
Kändes dock som han var singel, skulle kanske till Karlstad med polarna på fest. Vi snackade även om uteställen i Stockholm..
ni kan ju tänka er den konversationen.. Jag höll mest med. Men Berns kunde jag starkt rekomendera.
Vem gillar inte Berns?
Torsdag nästa vecka är nästa session och jag bävar redan för det. Satan i gatan vad trött man blir efteråt.
Det gjorde väldigt ont idag men något måste göras om det ska bli bättre. Han var fortfarande lite chockad
över hur min(a) rygg/axlar mår.
När jag hade knäckts som en bunt torra pinnar från skogen var det dags för lite träning (vinnande upplägg?.. Kanske inte..) Min Elixia Turné* tog fart och jag checkade in CC Vest.
Resultat, öppet, fint och sjukt mycket utrustning. Plus , plus, plus.
För er som tagit er hit från facekommentaren så ska jag nu berätta vad det var..
Idag blev det axlar och ben. Riktigt tufft pass. Jag körde på som vanligt, kände mig stark så lassade på rejält på benpressen. Fint sa räven.
När jag körde i smithmaskinen såg jag att en ,för mig, helt okänd PT log lite åt mig. Jag log givetvis tillbaka och pustade ut efter avklarat set.
Då går han emot mig och min första tanke var ;
Vad gjorde jag för fel?
Han log igen och frågade..
Han -Do you work at Elixia?
Jag- (log lite generat eftersom jag fortfarande inte visste vart detta skulle leda..) Yes I do.
Han-
I can see that!
Jag- Oh you can?! How?
Han gjorde en gest mot sitt öga och menade på att han använde synen.. Dum som jag var fattade jag fortfarande
inte.
Jag- What do you mean?
Han- You look like an Instructur!
Jag- But.. I`m not one.
Han- Nooo?! What are you then?
Jag- Motivator!
Han- Oh you are in progress.. Soon, very soon you will be an Instructor! Sen fick jag ett stort leende.

Hur kan man inte ta den komplimangen positivt. WIIEE!!!

Det är dock inte med ett leende jag var tvungen att tacka nej till Hyttetur och snowboard-åkning i helgen.
Ibland hatar jag mitt jobbande. Just nu ganska mycket.
Nästa helg, låt oss åka nästa helg. (Faan, jag jobbar dubbelt då med. PANG! Där dog jag!)

John - Krya på dig och jag hoppas du får bort svinet som knackar på din immunförsvars dörr.




* Elixia Turné - Jag ska försöka se så många Elixiagym jag bara kan. 
Så här ser listan ut en så länge (utan inbördes ordning)
1. Colosseum
2. Rignes Park
3. Sjölyst
4. Kalbakken
5. CC Vest

More to come!

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0