< Home

Ge mig maaaaat 24/7



Motivationskris.

sitter i skrivande stund och väntar på att ugnen ska bli tillräckligt varm så jag får sätta in plåten med mina Rosmarinkryddade klyftpotatisar. Till det hade jag tänkt BBQ-marinerad Entrecote och en sweet/chili sås.
Det är fredag och även om man äter solo på sitt rum så är det bannemig med kvalité det ska göras.

Om du tillhör kategorin läsare som inte gillar träningssnack så utför jag nu en varning. Hoppa istället ner till stycke tre.
Nu när vi gjort oss av med dom som inte förståt vad träning gör med en så ska jag berätta vad som kommer att ske hos fröken dom kommande veckorna.
Det ska bli lite förändring i matvanor. En FRUKT ska läras att ätas av mig (oroar mig redan.. kan inte förstå att det är så svårt för mig att gilla dessa gröna saker) Gotteri ska endast få intagas en dag i veckan antingen fredag eller lördag. Fredagsgottet på jobbet är okey - det är inte ett undantag utan det är en tillåtelse av ca fyra bitar.
För er som nu tror att det är någon slags diet som ska påbörjas så har ni fel. Det är en förbättring av min kost som står på schemat så jag kan tillgodgöra mig min träning och återhämtning bättre. När man tränar så pass ofta och mycket som jag gör så är det med nöd och näppe jag går runt på dagens vanor.
Var på gymmet idag efter en veckas frånvaro. Att vara sjuk är döden för mig. Jag klättrar på väggarna.
Det var med en ganska okey känsla, men endå en uppförsbacke , som jag tog mig igenom dagens pass.
Fettprocenten har gått upp dom senaste veckorna och nu ska jag återställa ordning.
Trodde aldrig jag skulle skriva något så ytligt men det handlar inte om utseende för mig utan välmående i vad jag älskar. Vi snackar inte viktminskning för att bli smal utan omvandling.
För er som också känner mig är jag inte blyg över så mycket så droppar bomben om dagens vikt.
71,8 kg.
Det är så kilona ska tas... hehe.
JAARRRÅÅÅÅ!

Hej och välkomna tillbaka ni som inte ville läsa om träning, deff/vikt  och vidare mål.
Nu tänkte jag bara säga att jag har gjort det IGEN -gick lös på en lagersalg, opps. EMELIE!!
Kommer kasta in bilder imorgon.
Svårt att hålla sig ifrån fynd.
NEFF Hood,
NEFF Softshell jacka med snölås (åka bräda i),
NEFF mössa
Air Hole skarf ( klockren, det står A.H på den)
OBEY linne

Mycket nöjd!
Shopping avslutades med tacopaj hos Kalle. Bilder från det kommer också.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0