< Home

"En våt droppe i trosan"

Man kan absolut våga påstå att dagen har varit en av dom längsta och med mest innehållande dåliga skämt på väldigt länge. Kalle (Nea) , kom in på ämnet - kissnödig i sömnen. Efter lite diskussioner så kläcker hon;
"Jaa... men liksom en våt droppe i trosan..!" Behöver jag säga att krampen i magen var outhärdlig.
Bra ordval tjejen.

Gårdagens porrlansering var .. hm intressant. Har lärt mig att plast ser mycket bättre ut på film än riktigt vara.
(dildo för er som inte fick med er den).
Fick även se varifrån Paris Hilton hittat sitt stylingknep med underkläder eller ej. Kalle där blir det ingen våt droppe i trosan..
Skabb!

Utnämd kattvakt är precis vad jag är denna helg. Vilket innebär frääässchh lägenhet precis vid slottet. Vet inte hur mycket
jag kommer att bo där i helgen men skönt efter nattjobbet på lördag vill jag lova. Snabbt hem är vad som gäller efter jobbet.

Men nu ska jag inte sitta här mer.. är så sjukt taggad inför ikväll. Det kommer bli en pina att gå upp imorgon men vi lever en dag i taget så det tar vi då. Ikväll är det Betong som gäller. Efter mycket övervägande så struntar vi i filmen och drar på festen bara.
Innan är det Quba som gäller för att få skåla med Maddelichhhhhh!!! Kvalité rakt av.
Nu kör vi gänget!
Så sjukt danssugen.. ( ev läs; ölsugen) yeeeeeeaaaaahh!!

Gårdagens Miss; Skimmat VISAkort.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0