< Home

Gooooodmorgon Goooooodmorgon HÖR fåglar sjunga glatt..


Drömde att jag kissade på mig. Tur att det var en dröm. Dessa drömmar är ett tydligt tecken på att kroppen vill
att du ska gå upp, även när det är svinkallt och bäcksvart, och göra dina behov. Sagt och gjort. Frågan
är bara.. Vad skedde sen. Slängde mig i sängen igen, kikade snabbt på mobilen för att checka hur lång tid jag
hade kvar på min riktiga sömn innan snoozningVM skulle starta (om ni hellre vill så - slumring - på norska).
Då upptäcker jag att klockan inte var 04.00 som jag trodde utan 05.00 vilket innebär ca 30min kvar på
natten. SUCK!
Det sorgliga är att jag var oförskämt vaken. Så kollade klart på filmen som jag inte hann avsluta igår.
Dagen har varit überlicious. Kanondag helt enkelt. Sjukt pepp inför träningen nu. Idag är det dessvärre
ett litet löppass på schemat (det står sådär lagom smått och finstilt) också, hoppas innerligt att ryggen håller.

Vad ska du göra i helgen?



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0