< Home

Hon entrar staden

Imorgon är det fredag för er som har missat den lilla detaljen. Den stora detaljen angående imorgon är följande;
Mamihami kommer till staden och jag kommer, jag bara vet det, att fälla en tår, självklart beroende av att jag fått något i ögat, inte kan det vara för att jag saknat mami´s kramar?? Hehe, tok heller  inte jag.. Eller?


Elixia bring people together. Vilken känsla. Uhh. Lännis , underarmen var där:P.
Gillar alla våra nickname. Ni ska bara veta folket. Förmodligen har vi vedervärdiga nickname som ni har
gett oss men det är okey. Lite kul i vardagen får man ha.

Se om ditt eget bord innan du börjar röja på andras!!

Har precis avverkat ett pass med Michael på Cardio Combat . För er lite mer intresserade är det en klass med
inslag av Martial Arts, Aerobics och en himla massa kondition
1 timma pumpar man på och det bjuds inte på några stopp utan full fart hela tiden. Dricka det får man sköta efter, om man inte verkligen måste.

Skulle göra en överraskning till Tonje ,min Stavvis roomie, men jäkla Jocker (mataffären) hade ingen grädde.
Får helt enkelt fixa den imorgon. Jag som ville att den skulle stå på bordet när hon vaknade. FUCK!

Ska skriva av mig som attans imorgon , bara mami tillåter. Har en hel del galna tankar som snurra.. givetvis måste jag delge er dom. Ni är dom enda som orkar lyssna varje inlägg utan att jag kan se dom ointresserade grimarserna. High five på den, rakt igenom.

Taget från "Vinna Adams pengar"
"Vet du vad höjden av allergi är?
Nää svara dom i studion.
"Det är när en glutenallergiker får tag i en Bullfitta."
-Pär från Värmland.
Vilket exemplar han är.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0