< Home

NYC-abstinens


Vad är det med mig?
Jag kan inte sluta tänka på underbara USA och julen. Har jag blivit hjärntvättad i sömnen?
Saknar min amerikanska något så in i den, vill tillbaka på en gång.
Snart två år sen. Hjälp vad tiden går. NYC är något man måste checka av på sin "to do before u die"-lista. När man endå är i gång kan man lika gärna fortsätta till New England sidan. Våga inte säga emot. ;)

Den dagen jag kommer på ett inbrottslarm för virus då ni.. då kommer jag bli rik. Perfekt att ha en liten juiceblandare på axeln som börjar snurra när det är läge för alla dessa vitaminer.
Som jag aldrig tar annars.. måste kanske börja lära mig att äta grönsaker och frukter.. hm. Men hey banan äter jag. Kommentarer på den känns näst intill överflödiga.
Att jag missade Back 2 Basic passet idag igen gör mig lite lätt bitter (Yes Bacon bitterfittan har återvänt.).

För att vända kapan lite så måste jag få berätta om helgens lycka som var så total när jag såg att Kiwi börjat att sälja pepparkakor. Hur gott och juligt är inte det?
Om jag är en julromantiker.. hm liite kanske. Som ni vet sen tidigare så är det stämmningen jag längtar efter
inte självaste högtiden.


Ibland, ganska ofta , funderar jag på hur mina kvarlevande hjärnceller fungerar. Visst att man kan få en felkoppling ibland men vissa saker är bara inte okey.
Mitt svenska VISAkort har blivit skimmat. It sucks big time! Så kan det vara men NU till felkopplingen.
Mamma ger mig den nya koden som jag fått på posten och vi gissar på att mitt kort kommer att dimpa ner i lådan om några dagar. Då tänker jag och även säger till mamma en svin rolig rebus som är så klockren att jag genast bestämmer mig för att slänga in den i kvällens blogginlägg. DÖH!
Emelie, dumma jävel! Det är en väldigt dålig idé. Det sorgliga är väl att det tar ca 5 min innan jag kommer på
vad jag egentligen tänkte göra.
Som tur är klipper förmodligen någon dum jäkel fel kabel till den tickande bomben och med den jämnförelsen
känns det hela som en bagatell. But still.. SKÄRP DIG!

Dagens bästa; Charlie Malmborg, den älskade unge, ringde mig imorse och pratade. Som bonus fick jag prata med finaste syster också. ♥
Boa, we got a surprise for you! YEAAH!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0