< Home

Sniffar på mållinjen


"Can you give me some of your charm?"
-Jason, Houston
Klart.. man är väl inte den som är den, jag är fan den andra!

Bra dag skulle jag skriva men av någon anledning blev det Bagdad, för er notis så suddade jag ut det men ansåg att det var lite komiskt. Jag tror nämligen inte att en bra dag och Bagdad rimmar sådär kalasbra tillsammans.
Frågan är väl -Vad är det som cirkulerar i Hami´s huvud egentligen? Om jag själv bara visste hade jag varit glad.
Jag kommer, om allt blir klart, avslöja diverse detaljer om vad som sker i livet. Men tills dess. Ja må huske att
smile onklig. Finner det sikkeligt morsomt att få cred.
:D

Drar väl på en film och fördriver min 3dagars bäst jag kan.

Jag har snö under näsan, börjar jag bli beroende? Att sniffa på mållinjen är minst lika spännande som att
få reda på att man kvalificerat sig in till finalen.

Imorgon ska det bli den stora bloggdagen här på Hami.blogg.se. Längtar!


* För er nytillkommna på bloggen, det jag skriver är allt som oftast inte det jag menar ORDAGRANT. Någon menar att jag
gärna skriver i gåtor andra menar att jag inte kan skriva. Jag menar att jag gör vad fan jag vill. WOHOO:)!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0