< Home

Underklæder verkar vara grejen just nu



Hur bra fulla blev vi inte igår?
Att en pub serverar 3st Calsberg før 98kr (om jag minns rætt) kan ju bara bidra till en riktig kanonfylla.
Jaaadåå!
Hannes och jag var dom som inte svek och med det menar jag att vi drog till Betong. Snackade med Dj People love Music och hade det fint.
Folket kom och movesen likaså. På gott och ont. Det obligatoriska hoppet var Hannes bidrag i ringen. Applåder!

Vaknade upp av att jag ser en aspackad væn i sængen. NAKEN!!.. HAHA!
Herregud, snacka om att mitt hjærta stannade før en stund. Fick berættat før mig att han har en grej før att ta av sig kallingarna. Jag garvade så jag fick tårar. Klockrent!!
Att gå till jobbet i morse var inte sådær lekande lætt. Kom in en halvtimma senare en vad man egentligen skulle men eftersom att det ær frivillig øvertid så ær det inga problem. Men Kalles och min effektiva jobbstil gav inte några guldstjærnor direkt.
Bakis var ordet.

Har precis kommit till jobbet (sisodær 40 min sedan) och det kænns som om jag lagt på mig 20 kg. Bjød øver Kalle på middag - Potatisgratæng med biff och beasås, dryck-rødvin. Skoja inte vad jag ær mætt.
Hann dessværre inte tittat klart på Notorius, får bli imorgon nær jag har jobbat klart. Zoombie ær bara førnamnet på hur jag kommer må efter nattensjobb på Fuggan. Ryktas om fetfest vilket innebær i runda slængar 2 -2,5 h sømn innan næsta pass. Sen ær det sooova som gæller.

Nu ska jag ut och showa lite før folket.
Ses ikvæll partyfolket!
00:59 - Uppdatering.
Sitter nu hemma eftersom att vi stængde innegården tidigt idag. Så ingen ær nog gladare æn jag just nu. Kommer få massa sømn och kan se klart på filmen.
Det verkligen var ett fiasko idag.. Inneklubben blir nog full men inte ute.
På tal om utomhus.. jag fryser så galet mycket om mina skinkor så fort det blir lite kyligt i luften.
Dær har jag nog gett er årets viktigaste detalj. Skriv ner, lås in och slæng bort nyckeln.
På återseende


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0