< Home

What a fuck is art?

Nirvana på ipoden och strålande sol var precis det som gav mig inspiration till
detta. En treåring kunde lika gärna gjort det men hos mig, i min barnsliga själ,
där passar det fantastiskt bra!

Jag var inte riktig nöjd här utan ville fortsätta pyssla så på började med att spraya mina ramar som
ska upp på väggen och i dom ska dessa sitta..



Nej det är inte en hatt, det är en keps som har skärmen uppvikt. Dööh.
Dessa ska fästas direkt på väggen sen ska ramen fint sitta över/runt.
Är inte helt klar med dessa det ska till 2 motiv. Alla ska ha med mig att göra.
Förklaringar ges inte.

För ett tag sen lovade jag bild på halsbandet jag gjorde lite snabbt hos familjen Pintar/Lindgren/Nellfur
och det har ni här..



Då har jag gett er lite bilder på vad jag sysslat med.
Jag kommer nog inte få nog på ett bra tag.
Det var lääängesedan jag kände att mina estetiskfingrar
ville jobba. Kan det ha att göra med att min Matte är klar?
Den där fruktansvärda estetläraren på gymnasiet har förlorat mot mig och jag
känner mig äntligen fri. Kan vara så. Annars är det bara
omgivningen som ger mig inspiration. En Kombo skulle jag tro.

Imorgon är det jobb på EMH. Senare på kvällen ska jag stå i baren på Fuggan. Martinshop (porrbutik) har nämligen hyrt stället för en releasefest för en ny norsk porrfilm. Kan verkligen bli spännande att jobba.
Haha!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0