< Home

Begär


(någon som gillar lila här?!?)
Shoooopppiiiiingen!

Air Max skorna är som en våt dröm.. Så snygga. Så sköna. Så coola.
Jadå-jadå.
Manistee-jeansen som jag har hemma kände sig ensamma så skaffade ett par till.
Sen massa annat behövligt. Hood, kofta, halsduk och en rengöringsmilk (svindyr, lever lyxliv.. eller?).
Nu är jag nästan beredd att möta hösten. En jacka behöver jag också. Tycker det finns så få jackor som faller
i smaken i år. Klart Nike Sportswear i alla färger funkar alltid men måste ha en varmare.
Såg en kanonfin Volcom hood/jacka på White Water som jag skulle vilja bära hem i en påse.
Btw, när vi var på WW så såg jag att dom hade 40% fortfarande på Snowboards. Emelie fick genast
ett enorm ha begär, igen!

Nu är det läge att återfå ordning på träningen. Berlintrippen och sjukdomen har gjort allt för mycket
osunt med min kropp. Ikväll ska jag dra upp pulsen på 200 och svettas som en gris. Back2Basic är fan ingen lek.
Jag är alltid nervös tackvare tankar som "Kommer jag att överleva passet eller ej?".
Kände att jag var tvungen att gå All-in på komma tillbaka till "gamla formen fronten" så nu
ska det lagas smoothies så det står härliga till, precis som jag gjorde på Hegdehaugsveien.
Sprang förbi affären och gick loss kan man säga.
Detta ni ser nedanför gick på 199NOK, mår man skit? Neeej då inte tid för sånt. Man lever bara
en gång och då kan man försöka leva lite sunt. Synd att det sker i norskvaluta bara. :S
Ni som verkligen känner mig vet att det här är stora framsteg. Bär och frukt på min kylskåpshylla.. det ska dokumenteras. Avskyr frukt, men vill så gärna lära mig äta de. För den delen grönsaker med.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0