< Home

Det coolaste ever, Pokemon!



Här har ni brädan. Visst har man sett snyggare men fan den är fräääsch!!
Vill åka nu!!







Jodå såå att´e..
Trondheim ringde och det innebar att min planering med matten blev lite fel.
Men fick ganska mycket gjort igår.
Följande dialog finns i mitt huvud;
"Hej skulle jag kunna hyra en släpkärra. Jag tänkte lassa min ångest på den.
Har ni ingen större?"

Fick ledigt i helgen, eller inte helt. Ska jobba på Söndag, chefen ska ha dop-middag på Fuggan
och jag ska servera. Hej hå!
Så blir massa tråk med mina matteböcker i helgen. MEN framförallt, Fuggan på lördag!
Klart ni ska dit. Joina först facebook gruppen Fugazi, sen ser ni senaste inlägget med info samt en
länksida där ni klickar er vidare och joinar! Realesparty here we goooo!

 

Coming up;
Kronprinsessan Viktoria - flata.
Nostalgitrippen - Att knacka dörr med budskapet "Ska vi hänga?"
Så minns jag...


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0