< Home

FUUUGGIIIIEEE!!!



-Hej hopp här vart det livat... -HOHO!! (ser mig omkring men ser inte en tillstymmelse till liv - lägenheten är
kolsvart
) Lallar omkring och bara chillar, helt appropå kommer det ut en  fröken Ane och två minuter senare kommer det ut ännu en kollektivmedlem (läs från skilda rum) och ja, ungefär så ensam var jag hemma. Nooot!
Älska kollektiv-livet. Fast det gör jag, så bort med ironin om ni tyckte att det gav lite sådant eftertryck.

Sitter och väntar på maten och gör allt för att inte äta upp godispåsens innehåll innan maten.
Men ja.. med tanke på att godiset är köpt i Norge där det i och för sig var erbjudande på lösvikt bara 100kr/kg (då gäller det att passa på!) så har jag inte köpt nämnvärt mycket utan man kan lätt säga att detta var en påse man likaväl kunna inhandlat i en kiosk på en fotbollsmatch.


Vad ska man säga.. Jag joinar på tanken om några år plus på den man har framför sig.
Joodåå så att´e.
Ja jäklar, vilka idéer man kan få.

Nu kanske till det dummaste jag någonsin sagt/lovat migsjälv (framförallt) men även andra eller snarare inför andra.
Pratade med Joel på jobbet och sa följande.
-Du.. jag har funderat och jag har ett sug att lära mig spanska..
 Tänker nu över vad jag just sagt och fortsätter..´
-..om Mami och dom köper "huset" i Spanien då ska jag nog sätta fart. Efter alt. under resan. Japp! Så får det bli.
Joel tittar på mig och visar tummen upp.

Mami ringde som sagt i.. eh var det förrgår? Anyway. Hon berättade att dom fått lånet och att Niclas skulle
ner till Spanien nästa vecka och slutföra affären. Detta skedde alltså senare under samma dag som jag sagt det där om spanskan.
Ameehh fjjjuck tänker jag. Då var det bara att sätta igång med spanskan då.
Vi tar det lite med en nypa salt (pikar ut mot er så ni inte får några förhoppningar om att jag ska lära mig spanska nu.. jag ska bara försöka..typ..). Men som sagt, det ligger i framtiden.



En timma kvar till jobb. Om man skulle få någon slags kontroll på detta f-face.

Varför undrade du om man kunde surfa i Australien??

 

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0